Itt az új horvát turisztikai kampány: Higgyetek nekem, ott voltam!

A horvát idegenforgalom újabb reklámfilmet készített a 12 legfontosabb küldőország számára. Az üzenet lényege: Horvátország továbbra is biztonságos és nagyszerű, ahogy a szlogen mondja: "Higgyetek nekem, ott voltam!".

Magyar nyelven is készült videó a kampányhoz, amely a tervek szerint július végéig pörög majd a legnépszerűbb közösségi felületeken. Abban egységesek a videók, hogy a főszereplő elmondja, hogy tavaly a nyarat Horvátországban töltötte és fantasztikus volt. Bátran meri ajánlani a mostani helyzetben is. És ez után jön a lényeg az adott nyelven: "Higgyetek nekem, ott voltam!".

A videók különbözőek attól függően, hogy a horvát idegenforgalmi szakemberek mit gondolnak arról, hogy melyik ország állampolgárai mit keresnek Horvátországban. A hasonló szövegtől eltérően a háttérképek azokat a földrajzi régiókat, illetve horvát érdekességeket mutatják be, amely népszerű lehet az adott nyelv beszélőinek körében.

Akkor nézzük meg, milyen lett a magyar és az angol nyelvű videót. Milyen tájakkal és programokkal csábítanak minket és az angolokat?