Montenegrói panaszok az előző hónapban

A Montenegrói Turisztikai Hivatal az 1300-as telefonszámon várja a turisták észrevételeit, a tavalyi szezon óta már a nap 24 órájában. Panaszokat és dicséreteket egyaránt kapnak és fogadnak, de a tiszteletreméltó, hogy nem hallgatnak el semmit, a panaszokat időről-időre nyilvánosságra hozzák és ígéret tesznek a kivizsgálásukra.

A júliusi hónapban 1846 bejelentés érkezett, ennek majdnem a fele, 858 darab panaszos hívás volt. A kotori rádió utánajárt a környékbeli panaszoknak, és beszámolójuk szerint a legtöbb helyi panasz a strandok megközelítésére vonatkozott. A strandokkal kapcsolatban sokan kifogásolták, hogy az üzemeltetők túl sok helyett foglalnak el bérbe adható napágyaikkal és napernyőikkel.

Továbbra is sok a panasz a szeméttel és annak eltávolításával kapcsolatban. Kotorban sokan sérelmezik, hogy az Óváros még késő este is túl zajos. A vendéglőkkel kapcsolatban sok turistának nem tetszik, hogy részletes számlát nem mindenhol kapnak a fogyasztásukról.

A telefonszámon nem csak panaszt tenni, de érdeklődni is szoktak. Legtöbben a környékbeli utak forgalmáról, a környező településeken tartott programokról kérnek információt, de legtöbben még mindig szállásügyben kérdezősködnek.